* BLACK FRIDAY *

Na stronie prezentujemy tylko część oferty. Jeśli czegoś nie znalazłeś - przyjdź lub zadzwoń, ponieważ prawdopodobnie mamy to, czego szukasz lub możemy zamówić. Informacje tu zawarte nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

Wyświetlanie 1–16 z 23 wyników

Black Friday, czyli Czarny Piątek – to trwająca nie tylko jeden dzień akcja obniżek cenowych, upustów, rabatów, promocji i okazji cenowych. Na wybrane produkty obniżamy ceny także w naszym stacjonarnym salonie Hi-Fi Studio w Bielsku-Białej. Najczęściej wszystkie prezentowane okazje cenowe dostępne są na miejscu od ręki.

Skąd nazwa Black Friday (Czarny Piątek)?

Black Friday pierwotnie nie kojarzył się dobrze. Tak przez amerykańską policję na początku lat 60. XX w. nazwany został pierwszy po Dniu Dziękczynienia piątek, który był jednocześnie początkiem sezonu zakupów przed Bożym Narodzeniem, czyli wiązał się z koszmarnym natężeniem ruchu. Dopiero w następnych latach przeobraził się po prostu w dzień okazji cenowych. A idąc dalej i wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, gdy jeden dzień nie wystarczył, to zaczęto wymyślać „Czarne Weekendy” (Black Weeks), a obecnie to już w zasadzie cały okres od II połowy listopada aż do Świąt Bożego Narodzenia to jeden wielki Czarny Piątek. A dlaczego tak wcześnie? Choćby dlatego, że początkiem grudnia jest Mikołaj.

Na co uważać w czasie szalonych promocji?

Przede wszystkim warto sprawdzać ceny i porównywać je z tymi sprzed upustów. Zdarza się, że ceny tuż przed okresem „promocji” są najpierw podnoszone, a potem przekreślane i obniżane. W takich cokolwiek nieuczciwych sytuacjach, w gruncie rzeczy, nie zmienia się nic lub bardzo niewiele w stosunku do normalnej ceny sprzed akcji promocyjnej.

Dlaczego nieraz tak duże upusty?

Wspólne upusty i obniżki cenowe

Czasem pojawiają się naprawdę duże upusty. Dlaczego jest to możliwe? Dzieje się tak z wielu różnych powodów, z których najważniejszy jest taki, że akcja obniżek cenowych (Black Friday, Blak Weeks itp.) jest akcją globalną. A to oznacza, że dołączają się do niej wszyscy uczestnicy rynku, a więc producenci, dystrybutorzy oraz sklepy. Działania są zorganizowane i skumulowane w jednym czasie. Skoro każdy jest skłonny obniżyć swoją marżę sprzedaży, to następuje kumulacja upustów i mamy nierzadko naprawdę atrakcyjne ceny.

Łączenie w zestawy w obniżonych cenach

Również połączenie produktów w zestawy sprawia, że sprzedającym opłaca się obniżyć cenę za komplet. Marża jest niższa, ale kwotowo jest to wciąż opłacalne, bo sprzedawane są dwa produkty, a nie jeden. Warto jednak zwracać uwagę na to, czy połączone elementy w zestaw mają sens. Czy komplet został zaproponowany rozsądnie. W naszym sklepie nie ma innych zestawów, jak tylko takie, które do siebie pasują pod każdym względem. Inne łączenie nie ma sensu i nie jest naszym zwyczajem.

Czyszczenie magazynów – kolejny powód do rabatów

Innym powodem obniżania cen może być czyszczenie magazynów przed końcem roku. Wiąże się to także tendencją panującą na rynku do wprowadzania przez producentów wraz z nowym rokiem nowych kolekcji czy nowych generacji produktów. Więc produkty, które są zastępowane przez nowe generacje, po prostu są wyprzedawane w atrakcyjnych cenach. A przecież są to zwykle nowe i pełnowartościowe urządzenia z pełną gwarancją. W dodatku bywa tak, że nowe wersje niewiele różnią się od poprzednich, stąd kupowanie „resztek” z kolekcji bywa opłacalne, a przy tym nic lub niewiele traci się w stosunku do nowej generacji danego urządzenia.

Ostatnie sztuki – wyprzedaże w promocyjnych cenach

Również sprzedaż ostatnich egzemplarzy urządzeń jest okazją do promocji. Głównie ze względu na fakt, że ostatnia sztuka w sklepie, to najczęściej produkt tzw. ex-demo, czyli z ekspozycji. O ile jednak, bardzo dużo produktów jest wystawianych na półkach, o tyle nie każdy od razu jest uznany za ex-demo i sprzedawany taniej. Po prostu do tej grupy zalicza się jedynie te dłużej eksponowane urządzenia i takie, które służyły jako pokazowe i demonstracyjne wiele razy – czasem np. na targach czy pokazach poza siedzibą salonu (w naszym przypadku prezentujemy sprzęt między innymi w Cavatina Hall podczas koncertów). Zawsze jednak są to sprzęty w bardzo dobrej kondycji, bo używane przez salon/sklep, a więc traktowane z ostrożnością, a przy okazji takie urządzenia są sprawdzone i wygrzane – warte zakupu w obniżonej cenie.

Jak wygląda okres rabatów w Hi-Fi Studio?

Po pierwsze, jesteśmy salonem działającym przede wszystkim stacjonarnie. Stawiamy na sprzedaż towaru od ręki z możliwości zobaczenia, sprawdzenia i osobistego odebrania. Po drugie, jesteśmy sklepem utrzymującym wysoki standard obsługi klientów, istniejącym ponad 30 lat i przez ten czas pracującym nieustannie nad wysoką reputacją i dobrą opinią. Owo „szaleństwo” Black Friday dotyka nas o tyle, że chcemy przede wszystkim zachęcić Państwa do odwiedzenia nas i skorzystania z naszej oferty, ale nie za cenę działań nieetycznych. Z wieloma klientami tworzymy długofalowe relacje i to jest nasz atut. Nasze promocje są prawdziwe i rozsądne pod każdym względem – jak choćby te w przypadku łączenia produktów w zestawy.

Zapraszamy do przeglądania kategorii związanych z obniżkami, okazjami oraz do komisu, gdzie także można znaleźć ciekawe produkty audio stereo i kina domowego w doskonałym stanie i dobrej cenie. Na każdy produkt z komisu udzielamy gwarancji rozruchowej, najczęściej 3 miesiące.