11 110,00 zł
Urządzenie przedstawiane, jako all-in-one, czyli jednoelementowy system muzyczny, który streamuje muzykę i potrzebuje jedynie kolumn głośnikowych. Brytyjskie brzmienie.
Marka |
---|
Tego typu urządzenie może mieć wiele nazw: „wzmacniacz z odtwarzaczem strumieniowym”, „odtwarzacz strumieniowy ze wzmacniaczem”, „amplituner sieciowy stereo”, „urządzenie typu all-in-one” (choć bez CD na pokładzie). Jakby go nie nazwać, jest to system muzyczny, który ma niemal wszystko, co potrzeba we współczesnym, cyfrowym i internetowym świecie do odtwarzania muzyki, oprócz oczywiście kolumn głośnikowych.
Dwa zbliżone do siebie modele EVO 150 i EVO 75 różnią się przede wszystkim mocą wyjściową wzmacniacza. Choć de facto różnic jest nieco więcej.
Cambridge chce kontynuować dobrą passę dzięki nowemu przedsięwzięciu produktowemu, które naturalnie opiera się na uznanej przez firmę platformie streamingowej StreamMagic obsługującej – DLNA, AirPlay 2, Bluetooth, Chromecast, Spotify Connect, Tidal Connect, Qobuz , aptX HD Bluetooth i radio internetowe. Nowe systemy Evo są również przystosowane do Roon Ready.
Evo 75 i Evo 150 są zasilane przez wzmacniacze Hypex NCore klasy D (wybrane przez Cambridge ze względu na ich „wyraźne zalety w przejrzystości, rozdzielczości i muzykalności”) i mają odpowiednio 75 i 150 watów na kanał. Druga rozbieżność między tymi dwoma modelami polega na fizycznej łączności: oba mają wejścia RCA, optyczne i koaksjalne, a także HDMI ARC i gniazda słuchawkowe 3,5 mm, ale Evo 150 rozszerza to dalej o przedwzmacniacz gramofonowy MM, asynchroniczne USB i zbalansowane XLR wejścia oraz dwa zestawy terminali głośnikowych do obsługi dwóch par głośników.
Panel z drewna orzechowego jest ukłonem w stronę pierwszego produktu Cambridge, wzmacniacza P40 wydanego w 1968 roku. Chociaż właściciele mogą zdecydować się na zamontowanie czarnej anodyzowanej aluminiowej obudowy z czarnymi panelami bocznymi wykonanymi z Richlite (innowacyjny nowy materiał wykonany głównie z papieru makulaturowego). Panele boczne można również zdjąć według gustu każdego klienta. Dopełnieniem wyglądu jest nowoczesny 6,8-calowy panel LCD, który nawiązuje do flagowych produktów firmy Edge.
„Wzmacniacz EVO 150 jest jednym z najładniejszych produktów audio, z jakimi miałem do czynienia w ostatnich miesiącach, a może i latach. […] Do tego testowane urządzenie gra w niezwykle kompetentny sposób. Poświęcając nieco z rozdzielczości i selektywności klasycznych wzmacniaczy tej firmy pracujących w klasie AB, dodaje jednak do dźwięku ciepło, płynność i niesamowitą kulturę.”
Wojciech Pacuła, HighFidelity.pl, czerwiec 2021
Wojciech Pacuła, HighFidelity.pl, czerwiec 2021
Marcin Gałuszka, HiFiClass, lipiec 2021